ГАРАНТІЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ


Обов'язкові правила огляду товару перед встановленням на автомобіль

Перед встановленням нової деталі майстер повинен переконатися, що вона відповідає необхідній для автомобіля. Для цього слід візуально порівняти стару деталь з новою і перевірити основні розміри. Якщо деталь в прозорій запаяній упаковці, потрібно зробити це без її розкриття.

  • Претензії щодо некомплектності або пошкоджень після розкриття запаяної упаковки не приймаються.
  • Після спроби монтажу претензії щодо невідповідності не приймаються, якщо можна було попередньо провести порівняння.
  • Упаковка прозора, щоб майстер міг оцінити деталь без її розкриття.
Гарантійні терміни

Ви маєте право на повернення придбаного у нас товару протягом 14-денного терміну від моменту отримання товару. При цьому товар, що повертається, має зберігати товарний вигляд: відсутність механічних пошкоджень та ознаків встановлення запчастини, а також цілісність пакування.

Обмін товару

Ви маєте можливість обміняти запчастину або агрегат протягом 14-денного терміну з моменту отримання товару, якщо він не відповідає вимогам або характеристикам вашого агрегату або запчастини.

Необхідні умови обміну:
  • товар не використовувався (без слідів встановлення) і повертається у повній комплектації;
  • збережений товарний вигляд деталей (зокрема чисте та ціле пакування).

Для уточнення інформації щодо процедури обміну звертайтеся за телефонами:

  • 050-277-77-16
  • 097-707-89-89
  • 099-707-89-89
  • 050-704-68-91
Загальні випадки, у разі яких гарантія не підтримується
  • Закінчення гарантійного терміну
  • Надання запчастини для розглядання рекламаційного випадку не в комплектності продажу
  • Неправильний монтаж, що призвів до виходу з ладу деталі або агрегату
  • Неправильний підбір деталей на конкретний автомобіль
  • Наявності перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, які з’явились внаслідок некоректного монтажу або внаслідок некоректної експлуатації
  • Спроби самостійно полагодити Агрегат або розбирання Агрегату, який був зібраний виробником
  • Коли деталь або агрегат був встановлений без перевірки справності всіх суміжних деталей та агрегатів, які впливають на їх роботу
  • У разі, коли пошкодження агрегату абозапчастинвиникло внаслідок роботи зі зношеними, несправними суміжними деталямиабоагрегатами, що не передбачені заводом виробником
  • У разі, якщо деталь або агрегат вийшли з ладу або не видають необхідні технічні характеристики по причині використання їх на автомобілі, конструкція або налаштування якого були змінені та не відповідають конфігурації та технічнім характеристикам, які були закладені заводом виробником
  • Коли встановлення деталі проводилось не на автосервісі, а власними силами автовласника
  • Якщо деталь або виріб не має можливості ідентифікувати по причині відсутності будь-яких написів або спеціальних наліпок на яких відображене заводське маркування (каталожний номер і назва торгової марки)


Категорії товарів, на які гарантія не розповсюджується в певних випадках


Система кондиціювання:
  1. У разі, якщо при заміні компресора та радіатора кондиціонера не було проведено обов’язкове промивання системи кондиціонування, не було замінено фільтр-осушувач, розширювальний клапан та інші необхідні компоненти згідно с вимогами виробника
  2. У разі, якщо при монтажі деталей системи кондиціювання або системи охолодження використовувалися ущільнювачі (герметики), які не передбачені виробником
  3. Якщо при ремонті системи кондиціювання було використано марку мастила, яка не передбачена виробником компресора системи кондиціювання
З рекомендаціями щодо встановлення Компресора кондиціонера можна ознайомитись тут…


Стартери, генератори та їх основні деталі:
  1. Попадання технічних рідин (мастила, антифризу, пального і т.д.), води або бруду, що призвело до виходу агрегату або деталі з ладу
  2. Механічні пошкодження на шестірні або на шліцах бендикса стартера
  3. У разі, якщо стартер або генератор піддавалися великому навантаженню, про що свідчить одночасний вихід з ладу статора, ротора, щіткового вузла, двох втягуючих реле, сильний знос втулок стартера, бендикс або втягуюче реле зі слідами перегріву і т.д.
  4. Відсутність Акта діагностики електричної мережі та супутніх вузлів, таких як контактна група замка запалювання, вінця маховика


Турбокомпресора та їх основні деталі:
  1. У разі, недотримання інструкції з монтажу турбокомпресора
  2. Експлуатація авто з несправною роботою двигуна, повітряних, охолоджувальних, масляних магістралей, вихлопного тракту ТКР, каталізатора
  3. Наявність сторонніх домішок в мастилі
  4. Невідповідність показників тиску мастила у двигуні вимогам заводу-виробника автомобіля
  5. У разі порушення періодичності заміни мастила, мастильного й повітряного фільтрів при встановленні ТКР, а також через кожні 8-10 тис. км. пробігу
  6. У разі, якщо турбіна має сліди стороннього втручання або була спроба самостійного ремонту
  7. У разі, якщо виявлено несанкціоновані зміни турбокомпресора, непередбачені заводом-виробником
З рекомендаціями щодо встановлення Турбокомпресора можна ознайомитись тут…


Кермове управління:
  1. У разі, якщо на виробі або всередині є сліди ударів, недбалого поводження, стороннього втручання (розкриття), механічних, корозійних і електричних ушкоджень, самостійна заміна деталей, внесення конструктивних змін в обладнання власником чи будь-якими особами
  2. При виникненні несправностей в результаті дій третіх осіб (непрофесійне виконання робіт на іншому автосервісі, порушення гарантійного маркування) або дії непереборної сили пожежі повені або ДТП
  3. У разі невиконання вимог по промивці системі, наявності металевої стружки в системі гідропідсилювача керма та мастила з елементами зносу
  4. Самостійне встановлення покупцем або третіми особами додаткових пристроїв, не передбачених виробником (якщо агрегат встановлюється на автомобіль, який бере участь в перегонах / змаганнях)
  5. Обладнання експлуатувалося з відхиленням від встановлених норм мережі електроживлення
  6. При порушенні положень, викладених у рекомендаціях по встановленню та експлуатації
  7. При наявності несправностей інших елементів системи гідропідсилювача керма, рульової колонки, також у підвісці автомобіля
З рекомендаціями щодо встановлення Насоса ГПК можна ознайомитись тут…
З рекомендаціями щодо встановлення Кермової рейки можна ознайомитись тут…


Товари не є гарантійним випадком і не підлягають розгляду, якщо:
  1. Порушено правила ремонту й експлуатації автомобіля або конструкцію авто змінили.
  2. Порушено регламент робіт піл час встановлення деталей та сервісного обслуговування в ході експлуатації автомобіля.
  3. Були спроби самостійного встановлення чи ремонту деталей і агрегатів.
  4. Пошкодили чи зняли заводські пломби (за наявності).
  5. Гарантійний термін закінчився.

У разі підтвердження гарантійного випадку, компанія здійснює заміну пошкодженої або несправної запчастини на нову та повертає справний агрегат замовнику. У разі неможливості або недоцільності ремонту та відновлення агрегату, ми здійснюємо заміну його на кондиційний товар.


Умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості:
  1. Дотримання терміну повернення, не більше 14 днів з моменту придбання
  2. Товар в належному товарному вигляді й у відповідному пакуванні
  3. Відсутні сліди установки та пошкоджень на товарі
  4. Пошкодження Оригінальної упаковки товару - Детальніше!
  5. Категорії товарів що підлягають поверненню: Стартер / Генератор / Система кондиціонування / Турбіни / Кермові рейки /Насоси ГПК / Автономні опалювачі


Для здійснення повернення необхідно:

Оформити заявку на повернення в особистому кабінеті на сайті.Товар повинен супроводжуватися зворотною накладною з обов’язковою інформацією: найменування покупця, код товару, номер заявки на повернення.Товар повинен бути належно та надійно запакований. Пакування повинно забезпечувати цілісність товару при доставці.

Товар можна відправити нам перевізником або особисто доставити його на головний склад.

Реквізити для відправлення Новою поштою:


місто Київ

відділ. №28

одержувач – ФОП Мусафранов Владислав Валерійович

ЄДРПОУ 2989907030

тел. (099)-689-33-05

Адреса розташування головного складу:


м.Київ, вул.Велика кільцева 4б. тел. (050)-704-68-91


Умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості:

У разі невідповідності якості товару протягом гарантійного періоду, необхідно оформити акт рекламації на товар. З актом рекламації потрібно надати:

  1. Гарантійний талон, якщо він передбачений для придбаного товару
  2. Наряд-замовлення з СТО, на якому встановлювали деталь (у документі мають бути зазначені всі проведені роботи, список замінених деталей і витратних матеріалів)
  3. Категорії товарів що підлягають поверненню: Стартер / Генератор / Система кондиціонування / Турбіни / Кермові рейки / Насоси ГПК / Автономні опалювачі


Для здійснення повернення необхідно:

Відправити товар перевізником або особисто доставити його на головний склад.

Реквізити для відправлення Новою поштою:


місто Київ

відділ. №28

одержувач – ФОП Мусафранов Владислав Валерійович

ЄДРПОУ 2989907030

тел. (099)-689-33-05

Адреса розташування головного складу:


м.Київ, вул.Велика кільцева 4б. тел. (050)-704-68-91

Товар повинен супроводжуватися зворотною накладною з обов’язковою інформацією: найменування покупця, код товару, номер заявки на повернення.

Товар повинен бути належно та надійно запакований. Пакування повинно забезпечувати цілісність товару при доставці.


Повернення коштів

Повернення коштів відбувається на карту аборозрахунковий рахунок протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання таприйняття товару на склад в товарному виді без слідів встановлення.

Для цього потрібно зв'язатися з менеджером та надати всі необхідні реквізити для повернення.


Рекламація

Термін по розгляду рекламаційного звернення від 2 до 5 днів.

У разі невідповідності якості товару протягом гарантійного періоду, необхідно оформити акт рекламації на товар. З актом рекламації потрібно надати:

  1. Гарантійний талон, якщо він передбачений для придбаного товару.
  2. Наряд-замовлення з СТО, на якому встановлювали деталь (у документі мають бути зазначені всі проведені роботи, список змінених деталей і витратних матеріалів).
  3. Копію накладної на купівлю товару.

УВАГА! Рекламаційний товар разом з вищевказаними документами необхідно передати на Центральний склад компанії для розгляду гарантійного випадку, або відправити його нам перевізником.

Реквізити для відправлення Новою поштою:


місто Київ

відділ. №28

одержувач – ФОП Мусафранов Владислав Валерійович

ЄДРПОУ 2989907030

тел. (099)-689-33-05

Адреса розташування Центрального складу:


м.Київ, вул.Велика кільцева 4б. тел. (050)-704-68-91

Звертаємо вашу увагу, що в разі гарантійного звернення вартість зняття/встановлення агрегатів НЕ компенсується.



Додаткова інформація, що має бути надана для розгляду рекламаційних випадком за окремими групами товарів


Компоненти системи кондиціонування
  • Підтвердження типу і кількості холодоагенту і оливи, що використовувалися для заправки та промивання системи


Турбонагнітач
  • Підтвердження заміни оливи, фільтрів і інших супутніх деталей, які є обов’язковими до заміни за вимогами виробника


Кермове Управління
  • Для насосів і рейок ГУР – тип і кількість рідини, а також опис процедури прокачування
  • Для Електрорейок – підтвердження несправності деталі через зчитування актуальних параметрів системи керування, або через електричні виміри


Стартери та генератори
  • Підтвердження діагностики стану акумуляторної батареї перед встановленням нового стартера або генератора та проведення всіх етапів діагностики
  • Фотографії заводської таблички на старому агрегаті, на якій чітко видно номер по каталогу виробника