ГАРАНТІЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ


Ви маєте право на повернення придбаного у нас товару протягом 14-денного терміну від моменту отримання товару. При цьому товар, що повертається, має зберігати товарний вигляд: відсутність механічних пошкоджень та ознаків встановлення запчастини, а також цілісність пакування.

Умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості:
  1. Дотримання терміну повернення, не більше 14 днів з моменту придбання
  2. Товар в належному товарному вигляді й у відповідному пакованні
  3. Відсутні сліди установки та пошкодження на товарі
  4. Пошкодження Оригінальної упаковки товару - Детальніше!
  5. Категорії товарів що підлягають поверненню: Стартер / Генератор / Система кондиціонування / Турбіни / Кермові рейки /Насоси ГПК / Автономні опалювачі


Для здійснення повернення необхідно:

Оформити заявку на повернення в особистому кабінеті на сайті.Товар повинен супроводжуватися зворотною накладною з обов’язковою інформацією: найменування покупця, код товару, номер заявки на повернення.Товар повинен бути належно та надійно запакований. Паковання повинно забезпечувати цілісність товару при доставці.

Товар можна відправити нам перевізником або особисто завезти на головний склад.

Реквізити для відправлення Новою поштою:


місто Київ

відділ. №28

одержувач – ФОП Мусафранов Владислав Валерійович

ЄДРПОУ 2989907030

тел. (099)-689-33-05

Адреса розташування головного складу:


м.Київ, вул.Велика кільцева 4б. тел. (050)-704-68-91


Умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості:

У разі невідповідності якості товару протягом гарантійного періоду, необхідно оформити акт рекламації на товар. З актом рекламації потрібно надати:

  1. Гарантійний талон, якщо він передбачений для придбаного товару
  2. Наряд-замовлення з СТО, на якому встановлювали деталь (у документі мають бути зазначені всі проведені роботи, список замінених деталей і витратних матеріалів)
  3. Категорії товарів що підлягають поверненню: Стартер / Генератор / Система кондиціонування / Турбіни / Кермові рейки / Насоси ГПК / Автономні опалювачі


Для здійснення повернення необхідно:

Відправити товар перевізником або особисто завезти на головний склад.

Реквізити для відправлення Новою поштою:


місто Київ

відділ. №28

одержувач – ФОП Мусафранов Владислав Валерійович

ЄДРПОУ 2989907030

тел. (099)-689-33-05

Адреса розташування головного складу:


м.Київ, вул.Велика кільцева 4б. тел. (050)-704-68-91

Товар повинен супроводжуватися зворотною накладною з обов’язковою інформацією: найменування покупця, код товару, номер заявки на повернення.

Товар повинен бути належно та надійно запакований. Паковання повинно забезпечувати цілісність товару при доставці.


Повернення коштів

Повернення коштів відбувається на карту аборозрахунковий рахунок протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання таприйняття товару на склад в товарному виді без слідів встановлення.

Для цього потрібно зв'язатися з менеджером та надати всі необхідні реквізити для повернення.


Рекламація

Термін по розгляду рекламаційного звернення від 2 до 5 днів.

У разі невідповідності якості товару протягом гарантійного періоду, необхідно оформити акт рекламації на товар. З актом рекламації потрібно надати:

  1. Гарантійний талон, якщо він передбачений для придбаного товару.
  2. Наряд-замовлення з СТО, на якому встановлювали деталь (у документі мають бути зазначені всі проведені роботи, список змінених деталей і витратних матеріалів).
  3. Копія накладної на купівлю товару.

УВАГА! Рекламаційний товар разом з вищевказаними документами необхідно передати на Центральний склад компанії для розгляду гарантійного випадку, або відправити його нам перевізником.

Реквізити для відправлення Новою поштою:


місто Київ

відділ. №28

одержувач – ФОП Мусафранов Владислав Валерійович

ЄДРПОУ 2989907030

тел. (099)-689-33-05

Адреса розташування Центрального складу:


м.Київ, вул.Велика кільцева 4б. тел. (050)-704-68-91


НЕ є гарантійним випадком і не підлягають розгляду товари якщо:

  1. Порушено правила ремонту й експлуатації автомобіля або конструкцію авто змінили.
  2. Порушено регламент робіт піл час встановлення деталей та сервісного обслуговування в ході експлуатації автомобіля.
  3. Були спроби самостійного встановлення чи ремонту деталей і агрегатів.
  4. Пошкодили чи зняли заводські пломби (за наявності).
  5. Гарантійний термін закінчився.

У разі підтвердження гарантійного випадку, компанія здійснює заміну пошкодженої або несправної запчастини на нову та повертає справний агрегат замовнику. У разі неможливості або недоцільності ремонту та відновлення агрегату, ми здійснюємо заміну його на кондиційний товар.